فرآیند تولید جامبوبگ

فرآیند تولید جامبوبگ

برای اطمینان از حداکثر کارایی ، هر کیسه FIBC  یا جامبوبگ ، نیاز به انجام مراحل تولید دقیق و بررسی کیفیت دارد.در تولیدی جامبوبگ ، مراحل مدیریت کیفیت که توسط ارگانهای مجاز تعیین شده است ، در هر مرحله از مراحل تولید کاملاً دنبال می شوند.این تضمین می کند که ما در جامبوبگ سپاهان ، محصولات خود را با بالاترین کیفیت به مشتریان خود ارائه می دهیم.

هدف تولید کیسه جامبوبگ چیست

در سراسر بخش صنعت ، شرکت ها دائما در جستجوی راه هایی هستند که بتوانند ضمن کاهش هزینه ها و صرفه جویی در فضا ، حداکثر سود را کسب کنند.انواع کیسه جامبوبگ ، به هزاران مشاغل در سراسر جهان در رسیدن به این هدف کمک کرده اند.از صنایع غذایی و داروسازی گرفته تا تولیدکنندگان محصولات باغبانی و تجهیزات ساختمانی ، کیسه های فله ای راهی مناسب و مقرون به صرفه برای بسته بندی ، ذخیره و حمل و نقل محصولات را فراهم می کنند.

هدف تولید کیسه جامبوبگ چیست

کارآیی ، دوام و سهولت استفاده که شرکتها از کیسه های جامبو بدست می آورند از ماده محکمی است که در ساخت چنین کیف هایی استفاده می شود.فرآیند تولید کیسه های جامبو نیز در صورت نیاز در مراکز واجد شرایط مورد بررسی قرار می گیرد.بازرسی کمک می کند تا اطمینان حاصل شود که هر کیسه می تواند استانداردهای ایمنی بین المللی برای حمل و نقل محصولات ، مواد شیمیایی ، داروها و کالاهای مصرفی را رعایت کند.

ما به عنوان یک تولید کننده برجسته کیسه جامبوبگ مراحل زیر را برای تولید کیسه های جامبو به روشی حرفه ای و ایمن انجام می دهیم.

تهیه بهترین مواد اولیه: ساخت کیسه های FIBC به گرانول های پلی پروپیلن و پلی اتیلن کم چگالی احتیاج دارند.

اکستروژن:در این مرحله ترکیبی از مواد اولیه ذوب شده و به نوارهای اندازه گیری خاص شکل می گیرد.ترکیبات مورد استفاده در این فرایند شامل گرانولهای پلی پروپیلن (PP) ، مقدار کمی از کربنات کلسیم ، مهارکننده های ماوراء بنفش و احتمالاً رنگدانه های رنگی است.در این مرحله دوام کششی نوارها مشخص می شود.نوارها برای آماده سازی مرحله بافندگی روی تابلوهای صنعتی بارگیری می شوند.

تولیدی جامبوبگ

بافندگی: نوارهای PP بر روی دستگاه بافندگی بارگذاری می شوند.در اینجا ، پارچه پلی پروپیلن بافته میشود.پارچه به دست آمده در این مرحله به اندازه کافی قوی است که طیف گسترده ای از محصولات صنعتی و کالاهای مصرفی را حمل کند.

روکش لمینت – اختیاری:افزایش مقاومت پارچه در برابر رطوبت با روکش لمینت حاصل میشود.در این مرحله بسته به درخواست مشتری پارچه را می توان با لمینت مخصوص ، پوشش داد.روکش لمینت ، برای کیسه های فله ای که در حمل و نقل محصولات دانه ای استفاده می شود و همچنین برای هر محصولی که هرگز نباید در معرض رطوبت باشد ، ضروری است.

برش دادن:در این مرحله پارچه پلی پروپیلن در دستگاه مخصوص برش داده میشود.

چاپ:اگر شرکتی نام تجاری یا لوگو دارد که می خواهد در یک خط کیف بکار رود ، چاپ در این مرحله انجام می شود.

خیاطی:در این مرحله قطعات مختلفی که کیسه جامبوگ را تشکیل می دهند ، شامل هر دو قطعه مربع و مستطیل از پارچه پلی پروپیلن و همچنین نوارهایی که برای دسته کیسه در نظر گرفته میشوند با یک چرخ خیاطی صنعتی کنار هم قرار می گیرند.

بازرسی:هنگامی که یک خط کیسه های جامبو به هم دوخته شده است ، هر کیسه توسط بازرسان کنترل کیفیت بازرسی می شود.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *