راهنمای خرید جامبو بگ قیر

راهنمای خرید جامبو بگ قیر

قیر در بسته بندی 1MT جامبو یا بسته بندی 300 کیلوگرم Bitubag

کیف های Bitubags و Jumbo می توانند یک راه حل مقرون به صرفه برای جایگزینی برای ظروف استوانه ای شکل قیر باشند. Bitubags می تواند به دو نوع باشد: 1000 کیلوگرم و 300 کیلوگرم
300 کیلوگرم Bitubags حاوی یک پوشش دو لایه است که اول آن را پاره می کند و دوم سوختگی و ذوب آن در تانکر مقصد (مخزن)
حمل و نقل و چاشنی: هر ظرف 20 فوت می تواند 18 کیسه جامبو (1 MT) یا 70 بیتوباگ (300 کیلوگرم) را در خود جای دهد ، بنابراین بدیهی است که کیف های 300 کیلوگرمی منجر به مقرون به صرفه تر شدن هزینه حمل و نقل زمینی و اقیانوس می شوند.
کیسه های پلاستیکی و مشخصات بسته بندی:
بسته بندی شده در کیسه های پلی اتیلن 3-PLY با وزن 32 کیلوگرم
سیستم بسته بندی Bitubag یک راه حل جامع منطقی/ زنجیره تامین قیر از A تا Z برای صنعت قیر است. این کلیه جنبه های تولید کننده قیر ، تدارکات ، توزیع کننده و کاربر نهایی را مورد بررسی قرار می دهد.
عنصر اصلی سیستم بسته بندی قیر ، کیسه ای سبک ، با دوام و انعطاف پذیر است که برای حمل و نقل کانتینر بهینه شده است و تعدادی از مزایای اقتصادی و منطقی را برای کل زنجیره تأمین امکان پذیر می کند. بسته بندی Bitubag با ویژگی های بی نظیر خود می تواند حاشیه تولیدکننده را افزایش دهد ، هزینه حمل و نقل را کاهش داده و به بازارهایی برسد که تاکنون امکان تهیه آن وجود ندارد.

علاوه بر این ، با سیستم بسته بندی Bitubag ، قیر تقریباً بدون هیچ هزینه ای قابل ذخیره است. سرمایه گذاری های کلان در پایانه ها و زیرساخت های ذخیره سازی منسوخ می شود.

مزایای استفاده از بسته بندی کیسه قیر برای کاربران نهایی

  • انعطاف پذیری کامل برای عملکرد قیر
  • در دسترس بودن قیر در محل برای استفاده در هر زمان مورد نیاز
  • مستقل از منابع قیر گرم
  • هر وسیله حمل و نقل معمولی قابل استفاده است (کامیون های استاندارد ،
    ظروف 20 فوت ، قطار ، کشتی) برای حمل و نقل منطقه ای یا بین المللی
  • ذخیره طولانی مدت تا 12 ماه و بدون مصرف انرژی
  • استقلال نوسانات فصلی عرضه و / یا تقاضا
  • می توانید بازار فروش قیر خود را گسترش دهید
  • در صورت تقاضا فقط در زمان ذوب و تأمین شود
  • متعادل کردن نوسانات فصلی
  • صرفه جویی قابل توجهی در مصرف انرژی – بدون نیاز به گرمایش هنگام حمل و نقل و ذخیره سازیصرفه جویی قابل توجهی در هزینه در کل زنجیره تأمین در مقایسه با حمل و نقل فله ای معمولی ، بیت کوین ها یا بشکه های بزرگ
  • رد پای قیر را از محیط زیست را کاهش دهید
  • تجهیزات قابل اعتماد و کارآمد (CPU و عملکرد بالا melter)
  • استقلال و انعطاف پذیری بیشتر برای زنجیره تأمین شما

قیر موجود در کیسه جامبو


برای حمل و نقل قیر در هر نقطه ، به یک سیستم منطقی معتبر و کارآمد مورد نیاز است – با استفاده از کمترین زیرساخت های ویژه ، کمترین میزان مصرف کل انرژی ممکن ، و همچنین ذخیره سازی و استفاده آسان. برای این منظور سیستم بسته بندی قیر ایجاد شده است.
این امکان را برای شما فراهم می کند که قیر را بطور مستقل از تقاضای فصلی ، نوسانات یا مسائل منطقی تولید ، بسته بندی ، ذخیره ، حمل و نقل و فروش کنید.
این تولید کننده را قادر می سازد قیر را در هر زمان ، مقرون به صرفه و به هر میزان که پاسخگوی نیاز شما باشد ، ذخیره و استفاده کند.
1. واحد خنک کننده و بسته بندی
واحد خنک کننده و بسته بندی (CPU) قیر را تا دمای بسته بندی خنک می کند. این فرایند دمای پر پایدار را تضمین می کند.
یک سیستم کنترل الکترونیکی وزن دقیق و نظارت کامل و ثبت محصول و همچنین وزن هر کیسه جداگانه را مشخص میکند.
2. کیسه قیر
این کیسه به عنوان یک ظرف تثبیت شده از مواد پلاستیکی طراحی شده است و از یک کیسه بیرونی چند لایه (پارچه قابل بازیافت انعطاف پذیر) و یک بوش داخلی (فیلم با اهداف خاص) تشکیل شده است.
جامبو بگ قیر می تواند بیش از 1000 کیلوگرم قیر سنگفرش را حمل کند. شکل و حجم آن برای حداکثر بارگذاری بهینه شده است.
جامبو بگ را می توان با هر سیستم حمل و نقل مشترک (کامیون ، ظرف استاندارد ، راه آهن ، کشتی) حمل کرد.
کیسه محافظت شده در برابر اشعه ماوراء بنفش و مناسب برای هر آب و هوا است و تا 12 ماه قابل نگهداری است.

منطق بسته بندی کیسه های قیر

سیستم بسته بندی کیسه قیر مجهز به تامین حجم زیادی قیر است. سیستم پردازش قیر و پر کردن ایمنی کیسه ها که در آن کمیت ها و کیفیت ها تحت کنترل دقیق قرار می گیرند.
طراحی کیف قیر با هزینه های تولید اقتصادی ، حجم بیشتر و پایداری بالا مشخص می شود. شرکای صنعتی پیشرو این کیسه های استاندارد را با سطح بالایی از کیفیت ثابت تولید می کنند.
بنابراین ، قیر در شرایط سرد می تواند توسط کامیون های معمولی یا ظروف دریایی با مسافت های چند هزار مایل از قاره به این قاره منتقل شود.
قیر موجود در کیسه جامبو ایمن ترین و آسان ترین حمل و نقل از بارگیری به مقصد است. جامبو بگ ها باید برای قیر طراحی شود و در صورت خرید از بازار و پر کردن قیر آسیب دیده و فروریخته می شوید. به طور معمول طراحی قیر در کیسه جامبو در قسمت پایین اندازه از اندازه بزرگتر و بالاتر است
قیر موجود در کیسه جامبو ایمن ترین و آسان ترین حمل و نقل از بارگیری به مقصد است. کیف جامبو باید برای قیر طراحی شود و در صورت خرید از بازار و پر کردن قیر چربی یا فروریخته می شوید. به طور معمول طراحی قیر در کیسه جامبو در قسمت پایین اندازه بزرگتر از بالا است و باید زاویه ای داشته باشد تا پایدار شود

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *