ویژگی های جامبوبگ

ویژگی های جامبوبگ

به لطف پیشرفت تکنولوژی ، حمل مواد فله بسیار راحت شده است.جامبوبگ که به کیسه  فله ای ، کیسه سیمانی ، کیسه بزرگ و کیسه FIBC نیز معروف است ، کیسه ای مخصوصی است که برای ساخت آن از مواد سبک انعطاف پذیر استفاده شده و از آن برای نگهداری ، ذخیره سازی یا حمل کالاهای فله ای و خشک استفاده می شود.

کیسه جامبوبگ ، محبوب ترین نوع کیسه بسته بندی کالاهای فله ای در بازار است.کیسه های جامبو راهی مقرون به صرفه برای بسته بندی محصولات زراعی ، مواد فله ای ، دانه های مواد غذایی ، مواد شیمیایی عمده ، مصالح ساختمانی و غیره می باشد.

کیسه جامبوگ اصفهان بادوام هستند ، بنابراین نیازی به نگرانی در مورد کیفیت آنها حتی در سخت ترین محیط ها نیست.این کیسه ها از پارچه های پلی پروپیلن بافته شده ، ساخته می شوند ، بنابراین بسیار ایمن و سازگار با محیط هستند.آنها حجمی در حدود 1-2 متر مکعب دارند و می توانند تا 2 تن مواد فله را بلند کنند.

کیسه جامبوبگ اصفهان

برای تهیه جامبوبگ ها علاوه بر پلی پروپیلن از مواد دیگری مثل پلی آمید (نایلون) ، پلاستیک های تزریق کربن ، پلی استر و موارد دیگر استفاده می شود.

این کیسه ها دارای ویژگی های عالی هستند.این کیسه ها به روشی بسیار آسان و ساده قابل حمل هستند.بطور کلی میتوان گفت که کیسه های جامبو به دلیل مقرون به صرفه بودن ، جابجایی آسان و حمل و نقل ایمن ، راه حلی ایده آل برای بسته بندی و جابجایی فرآورده های کشاورزی و صنعتی و حتی خطرناک هستند.

کیسه های FIBC  از پارچه پلی پروپیلن بافته شده و بصورت روکش دار یا بدون روکش ساخته شده اند و در برابرUV  مقاوم هستند.این کیسه ها در طرح ها ، اندازه ها و ویژگی های اختیاری متفاوت با توجه به نیاز مشتری ارائه می شوند.

کیسه جامبوبگ

کیسه های جامبو هم چنین در برابر شرایط سخت آب و هوایی مقاوم هستند.یک جامبوبگ استاندارد دارای یک مهارکننده UV است که در سطح تولید به پارچه اضافه می شود و اینکار کمک می کند تا کیسه فله ، را از اثرات مضر اشعه ماوراء بنفش محافظت کنید.بنابراین جامبوبگ ، روشی مناسب برای ذخیره سازی مواد انبوه در فضاهای باز هستند.

همچنین این کیسه ها به دلیل وجود آستر PE در داخلشان ، در برابر آب و رطوبت مقاوم و ضد گرد و غبار هستند.از این رو مواد ذخیره شده در داخل آنها در برابر آب و رطوبت محافظت می شوند.

برخی از جامبوبگ ها که به جامبوبگ های تهویه دار معروف هستند از پارچه هایی ساخته می شوند که امکان ورود و خروج هوا را به داخل کیسه می دهند.اینها به ویژه برای محافظت از مواد غذایی قابل فساد مانند پیاز ، سیب زمینی و غیره طراحی شده اند تا در برابر رطوبت محافظت شوند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *