راهنمای خرید جامبوبگ

راهنمای خرید جامبوبگ

کیسه جامبو یک کیف پلاستیکی بزرگ است که برای حمل بارهای سنگین طراحی شده است.کیف های جامبو از نوارهای بافته پلی پروپیلن ساخته شده اند که برای ایجاد ساختار کیسه در کنار هم قرار گرفته اند.کیف های جامبو در 100 صنعت در حمل و نقل و نگهداری مواد استفاده می شوند.

کیسه های جامبو در اندازه های مختلف با مشخصات متفاوت طراحی و تولید میشوند و هر کدام کاربردهای مختلفی را در بر می گیرند.در واقع ما قبل از استفاده از جامبوبگ باید بدانیم که چه نوع کیسه فله ای برای کار ما مناسب تر است و بعد اقدام به خرید آن نماییم.

در حال حاضر ، صنایعی که از کیسه های فله استفاده می کنند عبارتند از:

  • تولید کنندگان محصولات پتروشیمی و شیمیایی
  • تولید کنندگان مواد غذایی (به عنوان مثال شکر ، آرد ، ادویه جات ، گندم )
  • مربوط به ساخت و ساز (به عنوان مثال سیمان ، گرانیت ، شن و ماسه)
  • محصولات مرتبط با کشاورزی (به عنوان مثال کود ، خوراک دام ، چمن)
  • کاربردهای صنعتی (به عنوان مثال مواد قراضه )

خرید جامبوبگ

هنگام انتخاب کیسه جامبوبگ برای استفاده ، باید به روش هایی که برای پر کردن ، جابجایی ، حمل و نقل ، ذخیره و خالی کردن کیسه فله و خصوصیات فیزیکی یا خصوصیات شیمیایی مواد مورد نظر که برای بسته بندی آنها از کیسه فله ای استفاده خواهید کرد ، توجه داشته باشید.وزن محصول ، اندازه و شکل ذرات و نوع محصول از جمله مواردی هستند که قبل از انتخاب جامبوبگ باید آنها را در نظر بگیریم.

کیسه جامبو 1 تن

در تولیدی جامبوبگ مجموعه بزرگی از کیف های جامبو 1تن موجود است.این کیسه ها به طور خاص برای صنعت ساخت و ساز و صنعت ساختمان طراحی شده اند ، اما برای هر نوع مواد قابل استفاده هستند.با داشتن پارچه قوی و ظرفیت های بزرگ ، آنها برای انواع مصالح ساختمانی عالی هستند.

کیسه جامبو با آستر
این کیسه ها از جنس پلی پروپیلن استاندارد ساخته شده اند ، اما لایه ای از پلی اتیلن ضخیم در داخل کیسه گنجانده شده است.این کیسه ها توسط افرادی استفاده می شود که می خواهند محتویات کیسه های خود را خشک نگه دارند و آب درون کیسه نفوذ نکند.

هنگامی که صحبت از استفاده از کیسه های فله ای می شود ، که گاهی اوقات به آنها  (FIBC) نیز گفته می شود ، باید برای خرید ، یک منبع قابل اعتماد و مقرون به صرفه پیدا کنید.ما به شما پیشنهاد میکنیم برای خرید قابل اطمینان ترین جامبوبگ ها با مجموعه جامبوبگ سپاهان ارتباط برقرار کنید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *