حمل و نقل جامبوبگ

حمل و نقل جامبوبگ

حمل و نقل جامبوبگ

حمل و نقل کیسه های بزرگ، کیف جامبوبگ، کیسه های فله ای یا ظروف انعطاف پذیر، یا واسطه ای انعطاف پذیر گزینه ارجح برای حمل و نقل فله مواد خشک است.

  اگر کیسه های بزرگ در مخازن کشتی نگهداری می شوند، در صورت محافظت در برابر عوامل خارجی که می تواند کیفیت کالاهای حمل شده را تغییر دهد، می توان آنها را بدون ظرف نصب کرد.

به این دلیل است که کشتی ها از آب و هوا و خشک محافظت می شوند و تنها خطراتی که کیسه های بزرگ در معرض آن قرار می گیرند در حین بارگیری است.

اما اگر کیسه های بزرگ روی دکمه حامل بارگیری شده باشد، از ظروف بین مدل برای محافظت از کیسه های بزرگ استفاده می شود. ظروف میانی در هنگام عبوراز آبهای بین المللی در معرض عوامل آب و هوایی مانند باران شدید باران یا طوفان قرار دارند ، اما کیسه های بزرگ در صورت بارگذاری صحیح ایمن و خشک هستند.

ظروف انبوه انعطاف پذیر حمل و نقل جامبوبگ

محموله های بیشتر در کیسه های جامبوبگ، که در اندازه های مختلف ساخته می شوند، برای محتویات معمولاً بین 500 تا 3000 کیلوگرم حمل می شود. آنها ممکن است گرد یا مربع باشند و در ارتفاعات بین 100 تا 200 سانتی متر متغیر باشند، و اغلب از یک لایه بیرونی از پلی پروپیلن بافته شده برای استحکام و یک لایه داخلی پلی اتیلن ساخته می شوند. حمل و نقل معمولاً با بلند کردن حلقه ها انجام می شود و بسته به اینکه آیا آنها توسط جرثقیل یا لیفتراک برداشته می شوند، کیسه هایی با یک، دو یا چهار حلقه در بالا وجود دارد. برای حمل و نقل آسان توسط آسانسورهای چنگال ، کیسه ها نیز ممکن است روی پالت ها حمل شوند. کیسه های جامبو از بالا پر می شوند ، و بعضی از آنها به گونه ای تنظیم شده اند که ممکن است از پایین تخلیه شود یا فقط باز شود ، اگر از نوع قابل استفاده مجدد نباشد. آنها برای حمل محموله به صورت پودر ، گلوله یا گرانول بسیار مفید هستند ، اما ممکن است برای انواع گره از محصولات مانند سیب زمینی ، پیازو غیره نیز استفاده شوند، بسیاری از مواد اولیه صنایع شیمیایی در کیسه های جامبو منتقل می شوند ، و این کیف ها معمولاً در محصولاتی مانند سیمان ، کود ، نمک و غیره مورد استفاده قرار می گیرند.

آنها تمیز، سازگار با محیط زیست، قابل بازیافت و مقرون به صرفه هستند. یكی از مهمترین مزایای استفاده كیسه های بزرگ برای حمل و نقل ، قابلیت نگهداری حجم عظیمی از كالاها در مقایسه با وزن خودشان است.

این تأثیر مستقیمی در هزینه های کلی حمل و نقل دارد. همچنین ، کیسه های بزرگ در هنگام بارگیری و تخلیه خودکار ، بدون نیاز به هندلینگ دستی ، بسیار آسان می شوند و این باعث می شود که آنها نسبت به سایر ظروف محکم محصول ایمن تر شوند. و کیسه های بزرگ همچنین فضای موجود در مخازن کشتی ها را برای حمل و نقل کالاهای فله و ظروف بین مدلی به حداکثر می رساند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *