موارد استفاده جامبوبگ و انواع آن

موارد استفاده جامبوبگ و انواع آن

کیف های FIBC ، که به عنوان کیسه های جامبو بگ یا نیز شناخته می شوند ، هنگام حمل و نقل مواد غذایی فله و اقلام دارویی ، از اهمیت بالایی برخوردار شده اند. این کیسه ها حتی در سخت ترین شرایط آب و هوایی و محیطی با دوام و ماندگار هستند و همچنین از نظر اقتصادی نیز قابل استفاده هستند. از پارچه های بافته شده پلی پروپیلن ساخته شده ، از نظر طبیعت بی خطر و بهداشتی هستند و می توانند چندین بار از آن استفاده مجدد کنند. کیف های FIBC در انواع مختلفی عرضه می شوند و هر نوع عملکرد بی نظیری دارد.

کیسه های جامبو چیست؟

موارد استفاده جامبوبگ و انواع آن

کیف های جامبو یا کیسه های FIBC کیسه های مخصوصی هستند که برای حمل و نقل یا حمل کالاهای خشک و روان قابل حمل هستند. این کیسه ها در تولید مواد غذایی و صنایع دارویی مورد استفاده بالایی قرار می گیرند.

افرادی که از کیسه های FIBC استفاده می کنند ، لازم نیست نگران کنترل الکتریسیته ساکن باشند. الکتریسیته ساکن هنگامی رخ می دهد که عدم تعادل بار الکتریکی در مواد خاص وجود داشته باشد. هنگامی که کیسه های FIBC پر می شوند یا سریع تخلیه می شوند ، جریان مواد پودر ریز می تواند منجر به ایجاد الکتریسیته ساکن شود. لازم است در هنگام بسته بندی و حمل مواد قابل اشتعال از شر یک بار الکتریکی خلاص شوید یا از آن جلوگیری کنید. نوع مناسب کیف FIBC به جلوگیری از چنین اشتباهی کمک می کند.

حمل کیسه های جامبوبگ سریع و آسان است

ظروف انبوه انعطاف پذیر انعطاف پذیر گزینه های مختلفی برای بلند کردن دارند. این امر باعث می شود تا بتوانید کیف را متناسب با تجهیزات بالابری و حمل و نقل که قبلاً در محل کار خود هستید ، سفارشی کنید. با داشتن گزینه های بالابری از قبیل حلقه های گوشه ای ، حلقه های گوشه ای لبه ، حلقه های بالابر اضافی ، کمربندهای بارگیری تک و دوتایی ، پیدا کردن یک گزینه آسانسور که برای لیفتراک ، جرثقیل و / یا بالابر شما در تاسیسات شما کار می کند را آسان می کند.

آنها همچنین توانایی ذخیره و حمل و نقل انواع محصولات / مواد از جمله مواد قابل احتراق و قابل اشتعال را دارند و این امر را برای اکثر مشاغل ذخیره و حمل و نقل مقادیر زیادی از محصولات دارای جریان خشک مناسب می کند.

انواع کیف های FIBC و موارد استفاده آنها

به طور کلی ، چهار نوع کیسه جامبو تولید می شود و این نوع کیف ها کاربردهای مختلف کیف های جامبو را انجام می دهند.

    کیف های معمولی FIBC: این دسته از کیسه های FIBC رایج ترین کیسه های جامبو موجود است. این شامل یک ظرفیت بار است که بین 500 کیلوگرم تا 2000 کیلوگرم متغیر است. این ابعاد بسته به ترجیحات و نیازهای مشتری تغییر می کند. از این ماده برای انتقال مواد خشک غیر قابل اشتعال که به شکل پودری هستند استفاده می شود

  کیف های FIBC رسانا: آنها همچنین به عنوان کیسه های FIBC نوع C شناخته می شوند و از پارچه های پلی پروپیلن غیر رسانا ساخته می شوند. این ماده از موضوعات رسانا تشکیل شده است که در هم تنیده شده اند و از این رو برای حمل و نقل مواد پودر قابل اشتعال یا در هنگام پر شدن یا تخلیه کیسه ها گرد و غبار قابل احتراق وجود دارد.

    کیسه های FIBC متفرقه: آنها از پارچه ضد الکتریسیته ساکن ساخته شده اند که دارای نخ های ساکن استاتیک می باشد. از این کیسه ها برای حمل پودرهای قابل اشتعال یا هنگامی که حلال های قابل اشتعال در نزدیکی یا اطراف کیسه هستند استفاده می شود. در استفاده از این کیسه ها در هنگام آلوده شدن آب ، گریس و چنین عادی از هادی ها ، باید از مصرف این کیسه ها خودداری کنید.

    کیف های FIBC با آستر: این نوع کیف های FIBC با آسترهای چند لایه پلی اتیلن و چند لایه ارائه می شوند که برای ذخیره سازی و حمل مواد بسیار ریزگرد مورد استفاده قرار می گیرد. برای جلوگیری از آلودگی و همچنین برای نگه داشتن ایمن محصول ، آسترها در کیف های FIBC دوخته شده یا چسبانده شده اند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *